Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
Happy Anniversary 2 Years Pojie!
Sunday, December 23, 2012 @ 1:44 AM | 2 Budak Comel Mengomen


(22-12-2010 until 22-12-2012)

Harini best sangat, opsss before that. HAPPY ANNIVERSARY 2 YEARS~ Taksangka dah 2 tahun kite kapel :P Macam-macam dugaan, biasalah couple. Untuk siapa yang birthday dia harini, HAPPY BORN DAY!

Haaaaa, nak story tadi pergi bandar dengan Pojie, dah pukul 2 dah masa tu, aku textlah dia... 


Masa tu dah nak hujan, biasalah musim hujan :P Dia boleh tanya pakai baju apa? Hahaha, aku dah siap dah masa tu, last-last pakai baju lain-lain warna, takkisah laa, kiteorang bukan suka sangat same-same ni, agaknya masa tuh dia nak pakai baju sama sebab anniversary la kan. Sampai je bandar terus pergi karoke kat Kluang Mall....






Pojie selalu cakap "Awak Avril Lavigne Malaysia, suka sangat nyanyi lagu Avril tu" Hahahahaha, Ya Allah, hari ni dia layan aku baik sangat! Nahh...


Tapi saya Avril Malaysia yang pakai tudung, tak boleh lawan Avril Lavigne :P

Lepas karoke, berjalan-jalan. Aku pulak terase macam nak makan Hot & Roll, aku pun beli laaa, then jalan lagi, teringin nak makan Snogurt, then belilahhh, haha, Pojie pun layankan je otak aku. Then dia nak balik, aku pun kena balik sebab mama cakap nak keluar dengan Uncle & Aunty pergi beli barang sekolah & barang abang nak pergi Kolej...

Menagade je bergambar, wakakakaka. Aku sayang kau doh, kau spontan, kau selamber je dengan aku. Suka gaya kau, walaupun kenal kau baru je 2 tahun, rase macam dah lame. Kau layan aku terbaekk weh, I Love You Pojie! :'D

THANKS! Ramai yang wish Anniversary aku, thanks korang :'D

Balik je rumah, baru je duduk, Aunty suruh siap-siap keluar, fuhhh nasib baik takkena tinggal!

Pergi beli barang sekolahhh, then pergi beli barang abang, barang abang sorang je dah RM844.00, dia beli baju 2, seluar 2, tali pinggang 1, tai 1, seluar sukan 1, gila eh? Memang betul la, orang pergi belajar banyak pakai duit. Lagipun uncle yang sapport semua, dia bawak pergi Pasifik, semua beli brended, kuangajaa abang aku jealouskan aku! 

Then uncle ajak makan kat BBQ steambot kat bawah KM, mari tengok aksi ktorang... aku taknak bosankan korang asyik baca je, sesekali tengoklah gambar jugak, kankan? :D





Then semua kekenyangan, pehh memanglah sedap makan kat situ, bila makan je tadi teringat Pojie, Pojie message dia makan sambal petai je kat rumah, mane tak aku tergelak kat situ, haha...



Terbaekk la harini, happyy gila dengan family, dengan Pojie :')


Semoga hubungan kami kekal, insyaallah dan Allah berkatilah kami :'D


2 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie