Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
Di review lagi?
Friday, December 28, 2012 @ 2:30 PM | 2 Budak Comel Mengomen

Bulan 12 ni bulan penuh dengan GA & Segmen, aku ada sponsor barangan blog untuk GA dan segmen diorang. Aku kena review? Hehe. Click gambar bawah ni.


Tuan empunya blog tu cakap, blog aku cepat loading, tak berat eh? Korang rasa berat tak bila bukak blog aku ni? Aku memang taksuka pasang bende pelin-pelik, just aku suka buat 'GIF' tau tak? Yang gambar gerak-gerak kat sidebar hodoh aku tu. Haha, entah memang suka betul aku buat natang tu.


Bawah ni dah tajuk lain dahh :P



Semalam balik bandar terus pergi jumpa dia sebab nak pulangkan barang dia yang aku pinjam :P Then tak sangka tudung aku dengan baju dia sama, hehe.

I love you, dia tengah banyak buat assignment *betul ke eja?* so busy sikit tak boleh teman aku pergi jalan-jalan. Kesian dia. Happy 2 years! :* Aku buat blog ni pun blog untuk relay ktorang. MN aku. MF dia. Kami tak pernah merasakan diri kami masing-masing jadi beban. Kami macam kawan baik yang dengar segala masalah. Saling berkongsi pendapat.

 


2 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie