Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
Achi Puchi Pojie
Tuesday, December 4, 2012 @ 11:43 PM | 0 Budak Comel Mengomen

(Achi Puchi)


Mari saya perkenalkan, ini Achi Puchi. Panggil dia Puchi atau Ochi ^^. Nak tau ceritanya macam mana? Begini kisahnyaaaa..

Saya temankan SN, dia cakap nak beli kura-kura. Dia memang dah pasang niat lama dah nak bela kura-kura. Nak tengok kura-kura dia? Sini sini..

 (Kesya & Ryan)

Haaaaa, comel kan? Sepasang, tapi Achi Puchi aku bela sekor, hmm hmm. Mama cakap belilah lagi sekor betina, dia takada kawan. Dulu mama pernah bela sampai umur dia 1 tahun lebih, mama punya dulu sekor hilang, sekor mama kasi orang. mama cakap besar mama belaaaa, wuuuuuu.

Macam mana boleh 'ter'bela Puchi?
Okay cerita pasal Achi Puchi, tengok Kesya dgn Ryan macam best je bela, nak jugak bela, kan? Message Pojie, cerita pasal SN beli Kesya dgn Ryan, Pojie cakap nanti dia kasi duit, pergi pilih kura-kura mana yang nak. Masa tu aku dengan SN tengah beli batu-batu untuk hias balang SN dgn 'bakal' balang yang aku nak beli, hehe *masa tu berhajat sgt nak bela* tetibe Pojie datang kasi duit, peh peh. Aku terkejut. Dia nak cepat masuk class, dia ada class masa tu. Aku segan jugak nak amek duit tu, tapi kenalah amek, orang cakap 'rezeki jangan di tolak' :P Aku tak pasang niat pun nak bela sebenarnya, kiranya Puchi ni pengganti Pojie bila Pojie busy :)

Mana datangnya nama Achi Puchi?
Begini kisahnya... dulu aku kenalan dgn Pojie bukan melalui Facebook, okay? Aku kenal dengan dia pun melalui Ikaa dgn Wan. 2 tahun lepas nama Myspace Pojie "Achi Puchi Pojie" Kihkihh :D Macam sedap pulak nama tuh, tu yang bagi nama tu kat Puchi. Tak sangka sepadan, SAYANGGG PUCHI!

Yeke Puchi boleh ganti Pojie bila Pojie takada?
Sebenarnya.. takboleh :( Tapi boleh la luahkan rasa rindu aku kat Pojie. Tengok je Puchi, nampak muka Pojie, hehe.

 

 


0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie