Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
2nd December
Sunday, December 2, 2012 @ 1:39 PM | 0 Budak Comel Mengomen



2nd December? Means 2/12/2012 :) Aku dengan Pojie keluar. Aku sampai je kat bandar, aku  pergilah tengok cerita Lagenda Budak Setan 2 start pukul berapa, niat nak tengok cerita tu. Then aku tengok, cerita tu takada, yang ada paling best pun Sepah 2. Boleh la, lenjan. Tunggu la Pojie datang, lambat betul dia. Hmm, aku call dia wayang start 2.15, aku tipu dia. Padahal wayang start 2.20 *kurang 5 minit je* Aku call lagi, tanya kat mana, dia cakap kat parking, okay hati dah lega. Aku explain la wayang start pukul 2.20 sebenarnya, dia marah, dia cakap dia sikit lagi nak excident :( Alaaa, sorry laaa. Sementara tu aku makan hot and roll *tak semua orang tau natang tu* then dia cakap "sempat ke beli pop corn?" Laaa nak beli ke? Okay teman dia beli. Masuk je wayang, dah start dah. 



DALAM WAYANG?
Okay, ni cerita dalam wayang, BEST SIOT CERITA SEPAH 2! Tak rugi tengok! Aku sampai tergelak gila vavi dgn Pojie. Aku boleh terpukul pojie, kesian dia. Takleh blaa cerita tu.

Keluar je wayang, terus gerak makan kat amende tah tempat tu. Ini diaaaaa gambar ktorag ^^

Korang tak macam korang, korang sweet-sweet. Ktorang cuma couple biasa yang sering gaduh tapi cuma 5 minit, haha. Dia happy gila masa ni, dia lompat-lompat la, pusing-pusing la. Nampak dia happy. I love you awak :)

Saya tunggu 22hb 12 ni, Insyaallah jika Allah mengizinkan, saya nak hidup dengan awak :')


0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie