Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
Wehuuuuuuuuuuuuuuuu.
Monday, November 19, 2012 @ 9:16 PM | 0 Budak Comel Mengomen


Kite nak story ni, hehe.
Bismillahirahmannirahim,

18/11/2012
Adik sedara 4 orang sunat,
kesian dorg takot-2. Ade yang taknak makan,
Yang aku, Along, Eyka, Iwan *kami je cucu paling besar*
semua tidur sampai pukul 10 pagi, padahal orang semua dah start rewang.
Haha, malam tu penat sangat, pakcik-pakcik dah bising tak bangun lagi,
last-last uncle Lan masuk je bilik, cakap cmgini.
"BANGUN! Kan rewang harini! Apelah korang ni, kalau hari lain takpelah nak tidur bangun lambat"
Semua cecepat bangun *sbb kitorang paling takot dgn dia.
Memang takleh bla.
Aku dengan Eyka, berdandan la, kan nak rewang kena lelawa :P
Dah siap semua, tengok kol 12 dah ada org dtg, start pukul 2 cmtulah,
ktorang makan dulu, sampai ke petang, kesian Shepah takada org hantar,
dia boleh je naik motor, tapi hujan.
Aku suruh along amek, daripada pukul 2 tu sampailah pukul 5 barulah Along pergi amik dia,
sbb tak sempat, korang kena baca Yassin,
Shepah datang then layan Shepah je, tinggalkan cousin-2. hehe.
Kesian dorg, aku takboleh layan semua dalam 1 masa :-/
Sorry tawwwwwwwww.






 Ni dia Kak Shepah kita :D 

KAROKEEEEE! Yeah, ktorang ada jemput DJ datang.
Pakcik bawah rumah je, 1 taman, hehe.
Macam-macam lagu ktorang nyanyi,
Shepah cakap "Esok kita pergi bandar eh?"
Aku pun okay jelah.
Penat sangat 18 haribulan tu, haishhh.
Pukul 12 malam, semua sakit kepala, penat.
Masing-masing kirim aku Panadol, banyak pulak tu.
Hmmmm, 12 lebih aku keluar pergi 7E belikan.
Penat wuuuuu, aku tidur pukul 3 mcm tulaa.
Haaaaaaaaaaaa, khemah dorang sunat warna apa tau tak?
PINK? Apekehal, hahahahahaha. Bapok betul.
Orang tu salah pasang, makcik mintak warna biru, amendelah.

19/11/2012
Semalam dah penat rewang, aku bangun lambat hari ni.
Semua dah bangun, aku dengan Along je tidur lagi.
Along terbongkang kat toto bawah, aku kat atas katil.
pukul 11 aku bangun.
Bangun je mandi, makan lepas tu dengar TV bergerak berceraman -______-
Siapa lagi, Uncle Lan laaa.
Dia ckp "Blaja betul-2, bla bla blaa"
Adehhhhh, nasib baik aku dengar separuh je, Eyka kena dengar banyak.
Hahahahahahaha, adoi TV TV..
 Pukul 1.30 aku sesiap, Shepah message, dia cakap belikan Iceblend untuk Barak *abgdia*
Aku cakap takboleh sebab Along hantar aku, dia terus gerak balik KL.
Hmm, sorry Shepah.
Sampai je ruma Shepah, dia dah start motor ajak pergi beli, hehe.
Balik je rumah Shepah terus panggil Barak hantar ktorang pergi bandar, nak jumpe Nadya!
Ktorang pergi beli yourgurt untuk Nad, makan sesame, tapi nad busy.. dia kerja..
Shepah tanya bila cuti, nak keluar sesame..

Pojie pun ada, tapi dia pergi jumpe member dia,
takkan aku nak pakse dia ikut aku kan..
memahami antara satu sama lain penting taww.
Balik dengan Pojie sbb nak kena pergi rumah nenek, dia hantarkan
last-2 tanya mama kat mana, cakap kt rumah, alahai, ckp kt rumah nenek.
Shepah balik dgn Barak dah..

Ni diaaa ktorang :3 I love you pojie.         
 He's mine okay :3

Hepi poreber en eber - Pojie cakap :D


         


0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie