Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
We continue our love story
Thursday, November 1, 2012 @ 11:44 AM | 0 Budak Comel Mengomen


Dulu hubungan kita, retak, retak sangat kan? :') Saya dah taktahu nak betulkan macam mana, saya sabar semua dugaan yang Allah bagi kat kita, lepas tu saya mengalah, saya taknak tanggung lagi semua tu. Awak pun tau saya bukannye kuat sangat. Awak layan saya "macam tu" Takpe wak :') Masa tu saya layankan je.. Awk ingat hari tu awak chat saya kat faceook? Awak cakap "Tukar relay, aku online guna handphone. Takboleh tukar *sambil buat smily menangis*" Okay, masa tu saya dah faham, awak dah give up, awak betul-betul nak lepaskan saya. Saya tukar relay, awak janji kita jadi kawan, betul tak? :'D Saya happy sgt lepas putus kita boleh jadi kawan. Then satu hari tu awak mssge saya "Tahniah" Saya pun pelik, masa tu saya takada kredit, saya buat Call Me Back kt awak. Awak pun mssge sy lagi "Tahniah" Saya pun buat SOS Top Up. Saya tanya "Tahniah untuk apa?" Awak pun lepaskan semua yang awak pendam selama ni, saya pun macam tu. DIA ajak aku jumpa dia berdua je, okay.. Dia betul-betul sayang aku.. Dia luahkan semua, semuaaaaaaaaaaaa. Kenape sekarang baru nak cakap? Kenapa dulu tak cakap yang awak betul-betul sayang saya? Dia cakap "EGO" :') Saya dah maafkan awak, saya harap lepas ni kita okay je. Hope so. I love you


 Gambar kita, awak mintak couple balik :')

Gambar awak, awak happy sangat lepas kita bincang semuanya :)

 Gambar kita, awak ajak saya makan burger kat tasik then pergi ponten tengok budak-budak kecik main gelongsor.

Awak tau? Banyak memori kita, walau apepun orang cakap pasal kita, kita terima eh?
Awak sorang je yang tau perangai saya, awak sorang je yang boleh terima saya seadanya.
Saya sorang je yang tau perangai awak, saya sorang je yang boleh terima awak seadanya. 
INSYAALLAH kita akan kekal till Jannah :)

I love you, we continue our love story

    
 
  


0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie