Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
Jealous?
Friday, November 16, 2012 @ 2:11 PM | 0 Budak Comel Mengomen


Pojie jealous? :D
Haha, dia lain lah, jealous dia kali ni, lain sangat, hehe.
Memaki hamun dengan aku, semua la keluar perkataan lucah -.-''
then dia cakap "cuba memahami perasaan orang lain" Brrr, baiklah :( 
 Konon malam tadi nak merajuk :-P
Pagi ni dia yang message aku dulu, hehe.
Mana boleh tahan dia takada aku *boleh kot*
Adeh, bestlaa malam tadi, Eyka cousin aku bergayut dengan bf dia sampai lebam,
mentang-mentang pakai celcom.
Aku ni menghadap laptop sampai sakit kepala.
Habis nak buat ape kan? Memalam buta.
Pukul 2 tutup laptop, bukak lagu kat henpon, aku nyanyi! Bla bla bla,
sampai kol 3 lebey aku nyanyi,
sedar je pagi tengok henpone aku dah senyap.
Wakakaka, masa nyanyi boleh tertidur, rancak kau wane.
Pagi mama kejut suruh pergi beli sarapan, aku cakap makan je roti kt dapur,
jahatnyeee aku :(
mama suruh jemur kain, pukul 11.30 baru aku jemur,
rugi je aku pakai nivea whitening kat kulit aku,
hitam balik dahhh -.-''   

Jealous means SAYANG eh? Ohhh :P
Jangan risau laa, aku bukan jenis curang. Kalau aku nak curang,
aku takada mention nama kau hari-hari kat facebook tu. hehe.

Orang cakap, kalau dah jodoh, tak kemana :P
Kau lari England aku lari Carlifornia pun kahwin jugak.
Kalau ada jodoh :)

I love you MF.  
          


0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie