Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
Happy Ending
Friday, November 9, 2012 @ 12:16 PM | 0 Budak Comel Mengomen

Semenjak awak datang balik, saya happy sangat 
Thanks awak, thanks sangat sangat.
Awak manjekan sangat saya sampai saya naik lemak.
Awak layan gedik saya, awak layan maki hamun saya.
Saya simpan janji-janji awak.
Saya simpan, hehe.
Malam tadi webcam dengan awak, saya demam 
Dapat manje-manje dengan awak, hehe.
Cerita macam-macam lah, itu ini lalalala.
dah pukul 12 mase tu awak cakap esok ade class,
mak awak suruh tidur, saya merajuk terus off skype.
hari ni awak buat call me back, saya call awak, saya lupe..
kan saya tengah merajuk  
Alaaaa terlupe pulakk. Ish!

Takpelah, awak cakap tengah rehat, jap lagi pergi class.
 Awak cakap
"Masa awak takada saya rasa kosong"
Memanglahh, kita kan 1 tahun 9 bulan straight message, call.
takpernah stop, stop pun kalau takada kredit or ada kerja.
Memanglah awak rasa hilang someone (:
Takada orang boleh ganti tempat awak, takada orang boleh jadi mcm awak.
Awak LIMITED EDITON! *brrrrrr*
Kalau orang takkenal awak, dorang takkan tau.
Shepah tau awak macam mana, dia cakap..
"Jangan lepaskan dia weh, dia okay, dia boleh jaga kau, kau boleh jaga dia"
Thanks Shepah.

Falling in love again? :D
Haha, yeah oyeah.
 
 MOHAMAD FAUZI BIN DANDAN
I DO LOVE YOU.
 Gambar kita awal tahun lepas.
I do, i do, i do love you.
Yes masa tu aku kurus kering. Ni aku dah gemok :(
 
Seriously, im happy, im happy, im happy *bergema di dalam gua*
Haha!

This is my happy ending.







0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie