Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
Fuh fuhhhhhh.
Wednesday, November 28, 2012 @ 6:50 PM | 0 Budak Comel Mengomen

I can see youuuuuuuuuu :D

Nak cerita sikit  pasal kat Joho Bahru tadi,
jalan-jalan kat Jusco Tebrau, sementara tunggu giliran mama kena cek dgn doktor kat Hospital Sultan Ismail.
Amin dgn Mira cakap kat aunty, dorang lapar.
Mula-mula Amin nak makan Pizzahut, tapi kat Kluang pun ada kan, buat apa.
Ktorang makanlah kat Kenny Rogers Roasters, kat Kluang ada tapi barang-2 dia asyik takde je, bosannn -.-
Masuk je Kenny tu aku jadilah bebudak, cari tempat duduk.
Dah duduk tu orderlah makanan macam biasa.
Aunty suruh basuh tangan sebelum makan,
aku pergilah dengan Mira basuh tangan.
Ade sorang mamat ni, lalu sebelah aku, dia kerja kedai tu, maybe dia part time kot.
Tengok gaya macam baru habis SPM.
Dia cakap "Awakkk"
Aikk, aku pelik, selalunya mamat2 nak usha ni cakap "Hai awakkk"
Muka? Entahlah, aku ni takpandai bezakan handsome ke tak.
Mira bisik kat aku "Pojie lagi handsome la" Hahaha. K :P
Dah habis basuh tangan pergi kat meja tunggu makanan.
Makanan dah sampai, aku amik garfu dgn sudu makan macam biasa.
Aku takleh betul tengok ayam aku tu, ape lagi..
sudu dgn garfu letak tepi, keluarkan senjata aku, tangan.
makan dengan gelojohnya dengan tangan.
mamat tu tengok je aku makan, dia tak takot ke tgok aku makan?
Minum air sampai habis, kat kaunter aunty tgh bayar, aku memain dgn Amin kat tabung derma kt kaunter Kenny tu.
Dia boleh kautim dgn aunty aku?
Aunty aku siap ckp lagi ade ape dtg sini, bla bla blaa...
Aku dah bengang, aku keluar la dulu mira amin.
Keluar je mamat tu senyum, aunty aku cakap kat dia "Raya Krismas ktorang datang sini lagi eh?"
Aunty aku ckp kat aku "Wani, abg tu kirim kat kau"
Ayoyoyoyoyo -.- kawtim gila. Sampai nk dtg lagi siot.
Haishhhhh, aunty aku mmg peramah, tapi kenapalah sampai begitu.

Harap-harap 5hb 12 ni pergi JB lagi, dia takada, Aminnn!
Cara dia mmg bagus, dia ingat aunty aku tu mak aku
Usha mak dulu, baru usha anak.

Tapi tadi berzikir jugak, berzikir dgn nama Pojie.
Yg ni pengalaman aku, takkisah la korang nak cakap ape..
Mmg lah perempuan selalu kena usha, aku pun, mmg selalu la.
Tapi kali ni berbeza sikit. Tu yang aku cerita kat sini.
Beraninya dia tuh, haishhh.



Walaupun sepuluh yang datang, hanya tetap satu yang bertakhta di hati.

Ecehhcehhh.







 


0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie