Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
Awak♥
Sunday, November 4, 2012 @ 12:55 AM | 0 Budak Comel Mengomen

TERIMA KASIH AWAKKKK =')
Sebab datang balik dalam hidup saya

Nak cerita, pasal semalam dengan harini,

-SEMALAM- 
pukul 7 lebih, dia message aku..
Dia cakap pukul 9 nak bagi something,
dia cakap nak dtg rumah bagi.. okay aku tak sabar tunggu..
Dia datang, dia cakap "JANGAN BUKAK SEKARANG"
Okay, aku lompat-lompat dengan senyum lebar..
Aku masuk rumah, mama suruh beli bubur, pergilaa kejab beli.
Balik tu aku bukak, dia bagi aku jam kat dalam tabung =D
Dia perli aku ke? Haha, aku ni boros. Pantang pgg duit.
OKAY AWAK! Lepasni saya simpan duit =P

-HARINI-

Keluar dengan dia, masuk je Kluang Mall dia ajak main kereta langgar-langgar,
HAPPY SANGAT! =')
OH GOSH, aku happy, dah lama tak happy macam ni..
Pergi cari baju dia, dia ckp nak shopping,
jarang tau tgok lelaki shopping, hehe.
Then dia tau aku lapar muka aku macam mana =P
Dia tanya nak makan mana, aku cakap "Nasi Ayam Kluang Parade"
Dia pun ikot je, hari ni aku tak keluar 1 sen pun.
1 sen pun aku tak keluar, kenapa dia ni? =/
Dah habis makan, pergi kedai beg, then aku berkenan sangat dgn 1 beg warna cokelat ni.
Tanya harga.. tettttttttttttt.. hmm, tak cukup duit la pulak. lg pun rikki-rikki je.
then keluar daripada kedai tu.. pusing Kluang Parade,
then pergi balik kedai tu, Pojie cakap "Yang mana awak suka?"
Aku selak-selak, aku amek yg cokelat tadi =/ Sumpah aku berkenan sgt.
Dia suruh cek dalam-dalam beg tu ada rosak tak.
Then dia rampas dari aku, dia bagi kat amoy kedai tu.
Dia senyum kat amoy tu, aik? =/ Biar betul.
 Amoy tu senyum je, aku cakap kat Pojie "Ni suprise ke?"
Pojie senyum ='D Ya Allah, happynye aku!
Dia tanya "Nak pakai sekarang ke?" Aku cakap "Taknak"
Then berjalan keluar dari kedai, seminit lepas tu aku taktau kenape.
Excited sgt! Aku pgg bahu dia kuat-kuat, aku cakap "THANKYOU!" banyak kali.
Tuhan je tau ape aku rase ='D

Kenape belikan saye byk sangat barang? Padahal awak takbeli pape pun.
Aku cakap kat dia "Sy takmampu nak balas semua ni"
Dia cakap "Saya cuma nak hati awak je"
Hmmmmm ='/

Awakk... Terima kasih datang balik

 //Hati Berbunga






0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie