Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
1O-11-12 ♥
Saturday, November 10, 2012 @ 8:02 PM | 4 Budak Comel Mengomen


Hari ni, 1O-11-12, semua sibuk cakap tarikh yang cantik ;-)
Hari ni jugak hari paling bermakna bagi aku.

Tengahari, masing-masing online, aku chat la jadi ke tidak,
ni dia reply



Kuang ajooo dia ni, aku dah down sgt mase tu, siot je.
Please jangan buat aku cuak.

Then pukul 2 ktorang gerak, hujan renyai-renyai, masa tu ktorang tak basah langsung.
Sampai je bandar, parking terus pergi karoke.
Best ahhh, memekak masing-masing.
Ni tengok dia, penuh perasaan.



Seronok dia, haha. Masing-masing nyanyi lagu yang dramatis, sakit jugak hati ni.
Last-last aku nyanyi lagu Matahariku - Agnes Monica
Hahahahaha, sedih jeeee.
1 jam je, then terus pergi Kluang Mall, jalan-jalan.
Then aku teringin pulak makan hot and roll.
Aku makan je, lidah melecur, panas sangat!
Arghhhhh, nyesal gelojoh.

Jalan-jalan, then nak balik kol 5 cm tu la, hujannnnnnn.
Haha, balik tu basah sebab ktorang rempitzzzzzzzzz.
Sejuk gilaa atas motor, dia dah basah, aku kat belakang kering je baju.
Kesian dia, hehe. Thankyou, walaupun sekejab keluar, mmg best la!
Tralalalala, I LOVE YOU :*



I LOVE YOU MOHAMAD FAUZI BIN DANDAN


4 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie