Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
COMEL?
Friday, October 5, 2012 @ 10:52 PM | 0 Budak Comel Mengomen

Ayoyo~
Buat makanan, comel macam tu?
Taksampai hati nak makan :/

Tau tak Yong Tau fu?
Haaa, kalau tak kenal meh pergi sini tengok.

Mana tau, ada jugak yang taktau bende tu,
sekarangkan dah ramai orang bandar,
makan chicken chop jeeeeee.
Hehe.

Pasal Yong Tau Fu tu,
hari tu baru balik daripada jenjalan dengan member,
Tengok ade muka ikan dalam cerita Nemo dengan muka cartoon comel bawah tudung saji.
Alahhh ikan warna oren tu, sanggup ke korang makan bende comel tu?
Beli je, esoknye tetap takde siape yang makan
terpaksa bagi kat kucing-kucing makan.

 Sengal betul pergi beli, taksampai hati nak makan.
Haha.

 
Pengajaran: Jangan beli makanan yang comel-comel, beli la anak patung dia terus, kan senang.






0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie