Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
Happy Day
Sunday, September 30, 2012 @ 3:32 PM | 0 Budak Comel Mengomen



Hari ni kite nak cerita pasal 29/9/2012.
Hari yang paling best, banyak bende yang jadi.

As usual, pergi bandar jalan-jalan dengan Pojie,
tunggu wayang, start pukul 4, hmm. Lame kot.
Ktorang beli tiket pukul 2:46.
Jalan kejap then dia cakap dia ngantuk, duduk laa kat tempat duduk atas Kluang Mall.
Tunggu punya tunggu sambil layan facebook, dah pukul 3:55.
Terus pergi kat wayang, masuk.
Tengok cerita H4ntu K4pc41, Zizan Razak berlakon,
cerita dia best gilee, rugi tak tengok.
Banyak unsur-unsur takbaik, tak di galakkan umat islam menonton sebenarnya.
Okay-okay, keluar je dari wayang, sejukkkkk gila. Haishh, jalan-jalan la kejab,
Nak tau kktorang terjumpa siapa?
Uncle Emy, Mak Ct, Iwan, Mira, Amin, Apit! :O
Mira jerit "KAK WANI!!"
Pojie jerit "Pakcik!" *Padahal pakcik aku tu* -.-''
Pojie terus blaa, yang pakcik aku dengan budak2 tu nak kejar,
ape lagi, aku halang la! Haha, main kejar-kejar pulak kat kluangmall tuh.

Memang best gile la, aku hantar jap pojie pergi parking,
call mira, cakap aku nak datang sushi king, join dorg mkn,
pojie suruh join je sebab aku pun tgh lapar mase tu,

Pojie dah balik, k aku gerak terus pergi sushi,
dorang tanye:

Iwan: Kenape tak bawak Pojie sekali?
Aku: Dia segan la dia cakap.
Iwan: Kita family sporting laa, alaaa.
Aku: Mana aku tau dia.


Jalan jalan jap kat KluangMall,
perbualan adek sedara aku:

Mira: Apit apitt, kau nak tau tak.. Dah lama aku takbeli kasut.
Apit: Ade aku kesah? *buat muka*


gila ah, aku tergelak gila babun dengan Iwan


Ktorang pergi Carefour dulu sebelum balik,
pakcik nak buat member card carefour, tapi kena belanja RM20 dulu,
dia bagi ktorang RM30, belanja la jajan, sakan, semua di amek -.-''
Bukan banyak RM30 tu.

Jalan-jalan cari barang,
then balik.

On the way balik lalu la belakang Koro.
*siapa duduk kluang, tau la koro tu kat mana*

Nampak maknyah sorang2 kat situ,
Amin cakap,

Amin: Tu macam lelaki je.

Satu kereta ketawa, hahahaha.
Lepas tu mira cakap,

Mira: Baju dia sama je dengan baju kakak wani.
Aku: Lepas ni aku dah tak pakai dah baju tu -.-

Banyak gila yang jadi, macam orang gila aku ni -.-

Fuhhhh, SEKIAN.




0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie