Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
Betul ke benar?
Tuesday, September 4, 2012 @ 5:47 PM | 4 Budak Comel Mengomen

Kat bawah ni semua text aku dengan dia,
simpan buat kenangan, manalah tahu anak-anak ktorang nak tengok,
haha, adoi.
Dia nak pergi Solat Jumaat, haishhh  


Dia mengeluh rumah dia buat marhaban, penat katanyaa.

Aku suruh dia bangun sebab kol 1 nak keluar jalan-jalan,
dia boleh bangun kol 12, fuhhhhhh.  

Menyakat aku katanya nak tidur balik,
lepas tuh aku merajuk, taknak pujuk pulak tuh! Huhhh, boleh gilaa.

Ayat-ayat Mama perli ktorang.

NOMBOR 1
Aku: Mama, kejab lagi nak keluar.
Mama: Dengan siapa? Pojie ke?
Aku: Siapa lagi derrr.
Mama: Mama ikot boleh? Join korang dating, lepas tu mama pergi tempat lain,
korang pergi tempat lain, hehe.
Aku: Amboiiii.

NOMBOR 2
Mama suruh aku amik duit kat gerobok untuk bagi kat Teha dgn Pika raye rumah aku.

Aku: Takde pun duitnyeeeee. Adik kasi dulu la duit yang ade kat bekas duit.
Mama: Ade kat sampul laa. Haa bagilah dulu.

Pagi esoknye,

Mama: Ni ape ni? Duit kau taknampak, yang kau nampak POJIE je.
Aku: Adoi adoi adoi, hahaha.


I LOVE YOU lahh mama.
HAHA.

Betul ke benar semua ni? Hanya tuhan je yang tahu macam mane aku sayang kau Pojie oii.

Untuk orang yang tak suka panggilan "PAPA, MAMA"
Ape aku peduli? Dah dengan dia dah terbiasa guna nama tuh,
kadang-kadang "KAU, AKU"
Tak menyusahkan korang pun *sambil tunjuk peaceee*


4 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie