Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
AWEK
Tuesday, September 18, 2012 @ 7:15 PM | 2 Budak Comel Mengomen


Nak cerita ni! Hihi!

Malam tuh pergi makan dengan Pojie
Aku makan sorang sebab dia sakit perut, lagipun dia dah makan kat rumah.
Then nak balik, bayar.
Aku jalan dulu tunggu kat motor sebab dia nak pergi salam kawan-kawan dia.
*Takkanlah aku nak ikot je*
Mase aku tunggu kat motor tu ada mamat naik RXZ usha usha aku,
aku diam jela.
*Mama cakap kalau orang kacau kita, kita diam je*
*sebab mama takot pape jadi kat kita nanti*
*Santau ke, rogol ke, eeee*
Kebetulan masa tu Pojie lagi sikit sampai kat aku,
mamat tu tengok terus blaa.
Pojie cakap "AWEK AKU DERRR~"
Haha, ayat dia best. Besttt sangat.
Aku takberhenti senyummm.

Kembang kempis hidung aku, takot jugak mamat naik RXZ tu buat pape kat kite, sebab dah malam kan. Eeee ngeri.


Pengajaran: Jangan keluar malam.





2 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie