Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
1 Year 9 Months
Monday, September 24, 2012 @ 3:05 PM | 0 Budak Comel Mengomen


Hai :')
Rase happy pun ade, rase sebak pun ade.
Hehe, sebak sebab dapat keluar sekejap je, happy sebab dia layan kite baik je.


22/12/2010-22/9/2012

HAPPY 1 Year 9 Months Mohamad Fauzi

Message dia sampai pukul 11 malam, dia tak boleh reply cepat sebab ade hal,
kebetulan malam tu aku tertidur sebab sakit kepala,
aku tersedar pukul 2 lebih, dia message..


Pojie: Apsal lambat reply?
Aku: Saye tunggu awak reply msg saye sampai setengah jam, ingat saye robot ke nak tunggu.
Pojie: Awak yang baru reply, saye pulak kena marah?
Aku: Alah baru kali ni je :P lagi pun saye sakit, takperlulah marah saye sebab selame ni awak yang banyak buat salah :P
Pojie: HAPPY ANNIVERSARY.
Aku: Ingatkan awak dah lupe :')


Begitu lah kisah pukul 2 pagi.

Dah ajak dia keluar, tapi dia ade kerja, aku tak kisah sangat.
Malam ajak dia, dia cakap bolehh.
Ktorang round-round-round sampai penat.
Then balik,
bestttt.
How nice dia layan aku, dah la aku ni gedik,
tergedik gedik, tergedik gedik.
Dia tetap layan.

Balik tu dalam pukul 9 lebih sebab dia kena buat assignment dgn Wan,
biasa lahh budak KOLEJ -.-''
Pukul 12 aku misscall dia, dia angkat,
tak rancang pun nak gayut,
tiba tiba dia cakap,

Pojie: Nak dengar 1 lagu tak?
Aku: Nakkkkkkk.
mula -mula dia petik guitar tu aku dah agak dah :')
dia nyanyikan aku lagu Untukmu Sayang
 Mane aku tak cairr, tu lagu mase first meet aku dengan dia.
Ingatkan dia dah lupaaaaa.

Lepas tu bergayutlahhh, dia cakap.

Pojie: Awak tak ngantuk?
Aku: Tak, awak ngantuk eh? Suara pun dah lain.
Pojie: A'ah. Emmm.
Aku: Tidurlahh.
Pojie: Awak pun tidur jugak, jangan tidur lambat-lambat.
Aku: OK.


The End

Esoknyaa dia bagun pukul berapa tau tak???
Pukul 5 petangg! Hampehh betul, haha.
Sia-sia kena hamun dengan 2 ladies.
Mak dia dengan aku. Wakaka.
Pukul 6 aku nak jumpa dia depan rumah dia, dia cakap takboleh sebab kawan mak dia ramai datang, okay la jumpa kat taman delima 2.
Jumpa dia cakap,

Pojie: Pergi bandar naik motor masing-masing laa.
Aku: TAKNAK! Nak naik motor awak.
Pojie: Alahhh jom la naik motor sendiri.
Aku: Ade polis awak bayar saman.
Pojie:Ade polis pusing balik, haha.
Aku: Okay laa jom.

Takde lesen kot aku ni, berani jelaa, haha.
Pegi bandar makan Snogurt then jalan jap, balik.
Balik tu rempittt dengan diaa, dia asyik buat macam ni jee.

HAHA, adoii.
Dia cakap aku pandai bawak motor, dia suruh amek lesen.
Bolehh je tapi MONEY MONEY tarakkk.
Haha, tunggulahh kerjaa guna duit sendiri,
sampai bila nak harapkan mak bapak.
Thankyouuuuu Fauzi, I Love You.
Hope kekal till Jannah.

*Gambar tahun lepas*

















0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie