Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
Best Day Ever
Friday, August 17, 2012 @ 9:28 AM | 0 Budak Comel Mengomen


Haaaaa, best gilaa keluar dengan Ikaa! First rancang dgn dia late sebab budak-budak KamiTheArts lembab bagitahu lagi lagi si Danny, chat Ikaa suruh siap, ajak dia buka luar sebab kalau aku buka dgn budak-budak tu, aku sorang je peempuan, bawaklah si Ikaa sambil tu pergi shopping! Ikaa keluar dgn kaki tempang dia, kaki dia doktor cakap tisu kaki koyakk, ngerii siott. Anyway aku doakan kaki kau sembuh je budak cacat. Ktorang pergi bandar naik teksi, jemput depan rumah dia. Dah sampai bandar, pusing-pusing bandar, aku asyik tanya dia je "Kau okay tak? Boleh jalan tak?" Dia cakap "Habis yang dari tadi aku jalan tu amende" Haha, Ikaa sibet. Aku jalan kat Kluang Parade, ternampak la seluar ni lawa. Takdelah mahal sgt, aku still mampu beli, tanya Amoi tu harga, katanyaa RM89.90. OK aku mmg nak beli, then dia cakap aku discount, tinggal rm56.00. Aku pergi try, then okay je, beli. Hehe, aku tak kaya mcm korang nak beli beratus-ratus. Sekadar yang ada sahaja. Terlupa call Danny tanya dia kat mana, dia cakap kat rumah balik mandi dulu, haishhh. Bla blaa blaaa, lepas tuhpergi Kluang Mall jalan-jalan lepas tu beli SushiKing untuk juadah berbuka puasa call Danny lagi tanya kat mana, dia cakap McDonalds penuh, sesak. Dia cakap makan KFC kat Kluang Parade jeah, okay, punbolehh. Jumpalah Danny dgn Paan, Paan bawak adik dia. Muka lagsung taksama -.- Katanya lain genetik. Haha, lepastu pergi Kluang Mall balik, dorang cakap dorang makan kt Snogurt aku tengokkan je dorang makan, pastu dorang blaa, aku dgn ikaa amek mangkuk snogurt isi, makan, haha. Saje bagi dorg blaa dulu. Then ikaa cakap nak call abg dia nak balik, okayyy then, lagipun aku penat. Happy sangat-sangat, nanti nak keluar lagi dgn dia sbb ehm ehm, adalah hal, credit to Ikaa, aku dah tulis dalam memo eh, jangan lupaa :D 




Thanks Ikaa, anyway aku mintak maaf selama ni mengumpat kau,
haha, mmg sengaja pun mengumpat kau,
nak tunggu hari raya, baru la aku minta maaf.
I love you badigol.
 SELAMAT HARI RAYA :*






0 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie