Welcome to my blog. You want to Follow or go back Home.
.
11/O8/2O12♥
Sunday, August 12, 2012 @ 12:40 AM | 2 Budak Comel Mengomen


 
Wahh, bahagianya hari ni ^o^
Pojie ajak berbuka luar, aku pun yee jelah.
Dia suruh siap-siap, dia amek aku kat rumah pukul 6.5Opm,
sempat ke nak berbuka ni? o_O
Then cepat-cepat message rabbit suruh orderkan makanan ktorang.
Fuhhh selamattt.
Sampai je kat kedai, aku ingatkan ada awek jibek ke, awek sape-sape la,
rupanya aku sorang je perempuan, mmg bengang ahh,
takpelah, duduk tunggu azan,
azan dah berkumandang cuma minum air je -..-''
What the hack? Makanan belum sampai lagi,
nasib baik aku taklapar, cuma aku sakit tekak je hauss.
Then dalam10-15 minit lepas tu, makanan sampai.
Makan-makan-makan, dorang order shisha -.-
Aku pun fuhhhhhh, haha. Tergugat iman,
aku tak hisap okay? -.-''
Then jalan-jalan pojie nak carik seluar jeans untuk raya,
dia pergi semua kedai nak riki riki dulu,
dia cuma nak Levi's jugak, taknak lain.
K, dah dapat dahh seluar dia,
jam menunjukkan jam 1Opm.
Dorang ajak pergi karoke, tong-tonglahhh.
Risau sangat aku takleh balik lambat,
karok-karok-karok, then dah jam 11.45pm
Pojie cakap "saya bawak awk keluar, takboleh balik lambat sgt"
Aku mengeluh la, takpuas lagi jumpa dia.
K amek beg amek handphone,
vroom, vroom *dalam perjalanan pulang*
Pojie suruh ckp kat mama "Cakap kt mama, pojie mintak maaf hantar wani balik lambat"
Haisshhhh, okok *padahal takckp punn* :P
Dia tunggu sampai aku masuk rumah,
Mama cakap "Haaa budak kaki jalan :D"
Mama senyum lebar je.
Lekk lu. Haha, mama satu kepala dgn aku apaa.

Anyway, thanks belanja saya berbuka walaupun kat situ makanan tak sedap langsung, haha.
 Sorry gelap, dalam bilik karoke. I love you.

Hari ni aku batok takberhenti, tak rancak la keluar sakit sakit.

The best thing is, kita tukar-tukar nasik :P
Awk cakap nasik awk taksedap, haha.  



2 Budak Comel Mengomen
Maizatul Nurirwane Idris


✦MAIZATUL NURIRWANE BINTI IDRIS.
✦28/02/1996.
✦KLUANG, JOHOR.

Maizatul Nurirwaneon Google+

Mohamad Fauzi
Daisypath Anniversary tickers


Followers Comel


Walkie Talkie